ΡΕΜΠΕΤΙΚΟ

Αποτοξίνωση από τη στρόγγυλη θεά
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
SoMeOnE_7
Δημοσιεύσεις: 5807
Εγγραφή: Σάβ 20 Νοέμ 2010, 17:02
Has thanked: 672 times
Been thanked: 24 times

ΡΕΜΠΕΤΙΚΟ

Δημοσίευση από SoMeOnE_7 » Τετ 22 Αύγ 2012, 23:32

Ελεγα από καιρό να ανοίξω ένα τέτοιο τόπικ γιατί αξίζει πιστεύω όχι μόνο όσο αφορά την ίδια του την ιστορία αλλά και σαν είδος μουσική αυτό καθ ' αυτό.

Λοιπόν εδώ χώνουμε βιογραφιες τραγουδιστών, κομμάτια ακόμα και ιστορικά στοιχεία για τη προέλευση του ρεμπέτικου και γενικότερα ότι έχει να κάνει σχετικό με αυτό.

Κάνω την αρχή λοιπόν

Ανέστης Δελιάς

Ο Ανέστης Δελιάς (Δέλιος το πραγματικό του επίθετο), ίσως η πλέον τραγική φιγούρα στο χώρο του ρεμπέτικου τραγουδιού, γεννήθηκε στη Σμύρνη το 1912 και πέθανε ηρωϊνομανής στην Αθήνα τον Ιούλιο του 1944. Καταγόταν από μουσική οικογένεια. Ο παππούς του Σιδερής Δέλιος έπαιζε βιολί, ο πατέρας του Παναής (με παρατσούκλι Μαύρη Γάτα) σαντούρι και ο θείος του Μιχάλης, βιολί.

Ο Ανέστης με τη μητέρα του Φωτεινή, έγκυο στη μικρότερη αδελφή του Ελένη, και την άλλη αδελφή του Στέλλα, έρχονται πρόσφυγες στην Ελλάδα μετά την καταστροφή της Σμύρνης, ενώ ο πατέρας του έχει σκοτωθεί από τους Τούρκους. Στην Ελλάδα ο Ανέστης δουλεύει σε διάφορες δουλειές για να συντηρήσει την οικογένειά του.

Υπήρξε αυτοδίδακτος μουσικός. Αρχικά έπαιζε κιθάρα, στη συνέχεια μπαγλαμά και μετά το 1930 μπουζούκι.

Γύρω στα 1930 δουλεύει σε ταβέρνα στη Δραπετσώνα. Εκεί γνωρίζεται με πολλούς μπουζουξήδες από τους παλιότερους (Νίκος Αϊβαλιώτης, Σκούρτης ο τυπογράφος, κ.ά) αλλά και τους νεότερους (Μάρκος Βαμβακάρης, Στράτος Παγιουμτζής κ.ά.). Πήρε μέρος στην πρώτη ρεμπέτικη κομπανία με το Μάρκο Βαμβακάρη, το Γιώργο Μπάτη και το Στράτο Παγιουμτζή που εμφανίστηκε στη μάντρα του Σαραντόπουλου στην Ανάσταση του Πειραιά το 1934. Τότε γνωρίζεται με τη Νταίζη Σταυροπούλου, η οποία τον ερωτεύεται παράφορα.

Μοιραίο ρόλο στη ζωή του έπαιξε, από το 1937 που τη γνώρισε, μια πόρνη από τα μπουρδέλα των Βούρλων η Κ. Σκουλαρίκα ή Σκουλαρικού που τον ρίχνει στην πρέζα. Μάταια προσπαθεί ο φίλος του Μήτσος Καρυδάκιας (μπουζουξής, συνθέτης του σπουδαίου τραγουδιού "Αφότου εγεννήθηκα" που δολοφονήθηκε στα 1942) να τον βοηθήσει νακόψει την πρέζα. Το 1938 ο Μ. Γενίτσαρης τον βρίσκει εξόριστο ως τοξικομανή στη Νιό. Τον βοηθάει να κόψει την πρέζα. Όταν επιστρέφει από την εξορία για να ξεφύγει από τη Σκουλαρικού και την πρέζα φεύγει με τη Νταίζη Σταυροπούλου για τη Θεσσαλονίκη. Δουλεύει εκεί για μικρό διάστημα και τελικά παρατάει τη Νταίζη στη Θεσσαλονίκη (όπου την ανακαλύπτει ο Τσιτσάνης και αρχίζει η δικογραφική της καριέρα), επιστρέφει στην Αθήνα και στην πρέζα. Με τη βοήθεια του Στράτου Παγιουμτζή και του Μπαγιαντέρα καταφέρνει και πάλι να την κόψει, αλλά για λίγο.

Το καλοκαίρι του 1944 παίζουν μαζί στου Βλάχου, ο Ανέστος, ο Στράτος και ο Γενίτσαρης. Παρά την πείνα και την εξαθλίωση ο Ανέστος εξακολουθεί να παίρνει ηρωΐνη. Έτσι, ένα πρωί τον μαζεύει το κάρο του δήμου, άψυχο έξω από τον τεκέ του Ντανάκουλη στο Μεταξουργείο.

phpBB [video]


phpBB [video]
Τα πράγματα είναι ακόμα όπως τα αφήσαμε στο δημοτικό
................... Τάξη εναντίον Τάξης........................

Άβαταρ μέλους
SoMeOnE_7
Δημοσιεύσεις: 5807
Εγγραφή: Σάβ 20 Νοέμ 2010, 17:02
Has thanked: 672 times
Been thanked: 24 times

Re: ΡΕΜΠΕΤΙΚΟ

Δημοσίευση από SoMeOnE_7 » Τετ 22 Αύγ 2012, 23:34

ΓΙΟΒΑΝ ΤΣΑΟΥΣ

Λίγα λόγια για αυτόν

Ο Γιοβάν (Ιωάννης) Εϊτζηρίδης ήταν Μικρασιατικής καταγωγής. Γεννήθηκε στην Κασταμονή του Ικονίου της Μικράς Ασίας στα 1893. Υπηρέτησε στον Οθωμανικό στρατό ως «τσαούς» (çavuş = λοχίας) από το οποίο και έμεινε το προσωνύμιο. Στην Τουρκία ήταν γνωστός μουσικός και λέγεται ότι έπαιξε ακόμα και στη αυλή του σουλτάνου Αμπντούλ Χαμίτ Β'. Μετά το άδοξο, για τους Έλληνες, τέλος της Μικρασιατικής εκστρατείας και την ανταλλαγή πληθυσμών, ο Τσαούς ήρθε στην Ελλάδα, και εγκαταστάθηκε στον Πειραιά όπου εργάστηκε ως ράφτης. Δεν ασχολήθηκε επαγγελματικά με τη μουσική. Έπαιζε και έγραφε για το κέφι του και δεν τραγουδούσε επαγγελματικά. Πέθανε το 1942 από δηλητηρίαση (κατανάλωσαν με τη σύζυγό του ακατάλληλη τροφή λόγω της πείνας στη Γερμανική Κατοχή).

Ο Γιοβάν Τσαούς ήταν εξαιρετικά ταλαντούχος. Στο βιβλίο "Ρεμπέτικη Ιστορία 1-Περπινιάδης, Γενίτσαρης, Μάθεσης, Λελάκης (ο στιχουργός)" του Κ.Χατζηδουλή, (εκδόσεις Νεφέλη, 1978), στη σελ. 15 διηγείται ο Στελλάκης Περπινιάδης:

.....O Γιοβάν Τσαούς ήξερε όλους τους δρόμους. Τους δρόμους όλους τους ξέρουν μόνο αυτοί που παίζουν κανονάκι, γι αυτό και ο Τσαούς είχε στο μπουζούκι του ταστιέρα από κανονάκι. Όποιος έπιασε αυτό το μπουζούκι για να παίξει, το παράτησε αμέσως. Κανείς δεν μπορούσε να παίξει. Μια φορά το πήρε στα χέρια του ο Μάρκος ο Βαμβακάρης, αλλά γρήγορα το παράτησε. Αλλά τι να παίξει ο Μάρκος από το μπουζούκι του Γιοβάν Τσαούς που ήταν αλλόκοτο;......

Η συμβολή του Γιοβάν Τσαούς στη δημιουργία και εξέλιξη του ελληνικού λαϊκού τραγουδιού είναι πολύ μεγάλη διότι άνοιξε νέους δρόμους, μετέδωσε τις γνώσεις του και επηρέασε τους υπόλοιπους μουσικούς, συνθέτες και δημιουργούς της εποχής του.

Γνωστό και αγαπημένο τραγούδι

Πέντε μάγκες στο περαία

phpBB [video]
Τα πράγματα είναι ακόμα όπως τα αφήσαμε στο δημοτικό
................... Τάξη εναντίον Τάξης........................

xourexapes
Δημοσιεύσεις: 1592
Εγγραφή: Δευ 28 Φεβ 2011, 18:43
Has thanked: 421 times

Re: ΡΕΜΠΕΤΙΚΟ

Δημοσίευση από xourexapes » Τετ 22 Αύγ 2012, 23:39

SoMeOnE_7 έγραψε: Ανέστης Δελιάς

Ο Ανέστης Δελιάς (Δέλιος το πραγματικό του επίθετο), ίσως η πλέον τραγική φιγούρα στο χώρο του ρεμπέτικου τραγουδιού, γεννήθηκε στη Σμύρνη το 1912 και πέθανε ηρωϊνομανής στην Αθήνα τον Ιούλιο του 1944.
Ο Ανέστος τρυφερά γέμιζε "καρφιά" τα χέρια (Όνειρο, Θ. Παπακωνσταντίνου)
;-)
Του ΑΛΚΑΖΑΡ τα κάγκελα είναι για τους λεβέντες

Άβαταρ μέλους
SoMeOnE_7
Δημοσιεύσεις: 5807
Εγγραφή: Σάβ 20 Νοέμ 2010, 17:02
Has thanked: 672 times
Been thanked: 24 times

Re: ΡΕΜΠΕΤΙΚΟ

Δημοσίευση από SoMeOnE_7 » Τετ 22 Αύγ 2012, 23:40

ΜΑΡΚΟΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ

Τα πρώτα χρόνια

Γεννήθηκε στις 10 Μαΐου, του 1905 στον Δανακό της Σύρου από οικογένεια Καθολικών (Για το λόγο αυτό αργότερα απέκτησε και το παρατσούκλι «Φράγκος».). Οι γονείς του ήταν φτωχοί αγρότες και ήταν ο πρωτότοκος από έξι αδέλφια. Ο παππούς του έγραφε τραγούδια και ο πατέρας του έπαιζε ζαμπούνα ενώ πολλές φορές από μικρή ηλικία τον συνόδευε ο μικρός Μάρκος παίζοντας τουμπί (νησιώτικο τύμπανο) σε διάφορα πανηγύρια. Λόγω της κακής οικονομικής κατάστασης της οικογένειάς του, ο Μάρκος αναγκάστηκε να αφήσει το σχολείο και να εργαστεί ως λούστρος, εφημεριδοπώλης, εργάτης σε κλωστήρια, βοηθός σε οπωροπωλεία κλπ.

Σε ηλικία 12 ετών έφυγε από τη Σύρο, αφού έριξε άθελά του ένα βράχο πάνω στη σκεπή ενός σπιτιού και πήγε στον Πειραιά, όπου αργότερα τον ακολούθησε και η οικογένεια του. Εκεί ασχολήθηκε με διάφορα επαγγέλματα, όπως λιμενεργάτης (φορτοεκφορτωτής, εργάτης γαιανθράκων στα λεγόμενα καρβουνιάρικα) και περίπου από το 1925 μέχρι το 1935 ως εκδορέας στα δημοτικά σφαγεία Πειραιά και Αθηνών.

Εκείνη την εποχή ο Μάρκος Βαμβακάρης ερωτεύτηκε και παντρεύτηκε την πρώτη του γυναίκα, Ελένη Μαυροειδή ("Ζιγκοάλα").

Παράλληλα, ενώ είχε ορκιστεί ότι αν δε μάθει να παίζει θα κόψει τα δάχτυλα του με χασαπομάχαιρο, άρχισε να μαθαίνει μπουζούκι και να γράφει τα πρώτα του τραγούδια, εντυπωσιάζοντας με την ταχύτητα που έμαθε το όργανο και με την ικανότητα, την ευρηματική πενιά, τη δεξιοτεχνία και τη στιχογραφία του.
Οι πρώτες επιτυχίες

Συμμετείχε μαζί με το Γιώργο Μπάτη, το Στράτο Παγιουμτζή και τον Ανέστη Δελιά στο πρωτοποριακό για την εποχή μουσικό σχήμα που ονομάστηκε «Η Τετράς η ξακουστή του Πειραιώς». Το 1933, έπειτα από την πιεστική παρότρυνση του Σπύρου Περιστέρη, o Μάρκος Βαμβακάρης κυκλοφόρησε την πρώτη ηχογράφηση με μπουζούκι στην Ελλάδα, το «Καραντουζένι» («Έπρεπε να 'ρχόσουνα ρε μάγκα μου») ερμηνεύοντάς το ο ίδιος, παρόλες τις επιφυλάξεις που είχε για την ποιότητα της φωνής του. Η περίοδος λίγο πριν τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο είναι ίσως η παραγωγικότερή του. Μεταξύ άλλων, το 1935 έγραψε και ηχογράφησε τη «Φραγκοσυριανή» -το γνωστότερο ίσως τραγούδι του- το οποίο όμως έγινε επιτυχία 25 χρόνια αργότερα με τη φωνή του Γρηγόρη Μπιθικώτση. Ο ίδιος αφηγείται για τη δημιουργία του τραγουδιού:

"Όλος ο κόσμος της Σύρου μ' αγαπούσε πολύ, διότι κι εγώ ήμουν Συριανός και το είχαν καμάρι οι Συριανοί. Κάθε καλοκαιράκι με περίμεναν να πάω στη Σύρα να παίξω και να γλεντήσει όλη η Σύρα μαζί μου. Το 1935 πήρα μαζί μου τον Μπάτη, τον αδερφό μου τον μικρό και τον πιανίστα Ροβερτάκη και πήγα για πρώτη φορά στη Σύρο, σχεδόν είκοσι χρόνια αφ' ότου έφυγα από το νησί. Πρωτόπαιξα, λοιπόν, σ' ένα μαγαζί στην παραλία, μαζεύτηκε όλος ο κόσμος. Κάθε βράδυ γέμιζε ο κόσμος το μαγαζί κι έκατσα περίπου δύο μήνες. Εγώ, όταν έπαιζα και τραγουδούσα, κοίταζα πάντα κάτω, αδύνατο να κοιτάξω τον κόσμο, τα έχανα. Εκεί όμως που έπαιζα, σηκώνω μια στιγμή το κεφάλι και βλέπω μια ωραία κοπέλα. Τα μάτια της ήταν μαύρα. Δεν ξανασήκωσα το κεφάλι, μόνο το βράδυ την σκεφτόμουν, την σκεφτόμουν..... Πήρα, λοιπόν, μολύβι κι έγραψα πρόχειρα:

Μία φούντωση, μια φλόγα
έχω μέσα στην καρδιά
Λες και μάγια μου΄χεις κάνει
Φραγκοσυριανή γλυκιά...

Ούτε και ξέρω πως την λέγανε ούτε κι εκείνη ξέρει πως γι ' αυτήν μιλάει το τραγούδι. Όταν γύρισα στον Πειραιά, έγραψα τη Φραγκοσυριανή."
Γάμοι και επιρροή τους στην καριέρα του

Ο Μάρκος Βαμβακάρης αποδείχτηκε ατυχέστατος στο γάμο του με τη Ζιγκοάλα. Τον απατούσε ακόμη και με τον καλύτερό του φίλο, αλλά εκείνος εξακολουθούσε να την αγαπάει. Αυτό έγινε αιτία να ξεσπάσει άγριος καυγάς μεταξύ αυτού και του μεγάλου του αδελφού. Το διαζύγιο δεν άργησε να εκδοθεί. Όμως και μετά το διαζύγιο η "κυρία" εξακολουθούσε να έχει οικονομικές απαιτήσεις. Αυτό ο Μάρκος Βαμβακάρης το αντιμετώπισε εξ ίσου προκλητικά ως εξής: Έγραφε τα τραγούδια του ακόμα και αυτοβιογραφικά που τον φωτογράφιζαν ως δημιουργό τους (π.χ. ο Πολυτεχνίτης) σε ονόματα όπως του Περιστέρη και του Μάτσα καθώς και σε ψευδώνυμα ανύπαρκτων προσώπων (φυσικά εισπράττοντας ο ίδιος τα πνευματικά δικαιώματα). Με αυτόν τον τρόπο κατάφερνε να μειώσει στο ελάχιστο το προσωπικό τεκμαρτό του (όχι το πραγματικό) εισόδημα και η "κυρία" να μην του πάρει τίποτα. Για αυτήν την ιστορία ο Μάρκος έγραψε το αυτοβιογραφικό του τραγούδι «Το διαζύγιο»

Το 1937 συμβιβάζεται με τη λογοκρισία του καθεστώτος Μεταξά και προσαρμόζει τους στίχους του. Ήταν τόσο πολύ δημοφιλής που στη μια από τις τρεις φορές που επισκέφτηκε τη Θεσσαλονίκη και έδωσε συναυλία μαζεύτηκε για να τον ακούσει 50.000 κόσμος, στην πλατεία του Λευκού Πύργου. Γι αυτό γράφει το τραγούδι "Το 1912" στο οποίο υμνεί τη Θεσσαλονίκη ενώ παραδόξως ως τότε δεν είχε κάνει ούτε μια αναφορά σε κάποιο τραγούδι του για τον Πειραιά, την πόλη που ζούσε και δημιουργούσε. Κατά τη διάρκεια του Ελληνοϊταλικού πολέμου ερμηνεύει τραγούδια δικά του και του Σπύρου Περιστέρη με στίχους προσαρμοσμένους στο δοξασμένο ελληνοϊταλικό έπος (Γειά σας φανταράκια μας, Το όνειρο του Μπενίτο κ.α.)

Κατά τη διάρκεια της γερμανικής κατοχής πέθαναν αρκετές προσωπικότητες της ελληνικής λαϊκής και ρεμπέτικης μουσικής (Παναγιώτης Τούντας, Κώστας Σκαρβέλης, Γιοβάν Τσαούς, Βαγγέλης Παπάζογλου, ο στενός συνεργάτης του Ανέστης Δελιάς κ.ά.). Ο Μάρκος Βαμβακάρης, αφού κατάφερε να επιβιώσει, παντρεύτηκε το 1942 για δεύτερη φορά την Ευαγγελία με την οποία απέκτησε πέντε παιδιά (δύο εκ των οποίων πέθαναν, και από τ' άλλα τρία τον Βασίλη, τον Στέλιο και τον Δομένικο οι δύο τελευταίοι έγιναν γνωστοί μουσικοί).

Μετά τον πόλεμο, η «δεύτερη καριέρα»

Όμως ο θάνατος των παραπάνω μουσικών δεν έμελλε να αφήσει ανεπηρέαστη την πορεία του Μάρκου Βαμβακάρη. Έτσι μετά την απελευθέρωση και κατά την περίοδο 1948-1959 περνάει δύσκολες ώρες, καθώς η ελληνική μουσική βιομηχανία, τα ηνία της οποίας περνάνε σε χέρια ανθρώπων που ο Μάρκος Βαμβακάρης είχε βοηθήσει να αναδειχτούν φέρεται αχάριστα στον πρωτοπόρο του μπουζουκιού που θεωρείται «ξεπερασμένος». Οι δισκογραφικές εταιρίες παύουν να τον καλούν για ηχογραφήσεις και τα μεγάλα νυχτερινά κέντρα του αρνούνται τη συνεργασία. Περνάει σοβαρές περιπέτειες με την υγεία του (παραμορφωτική αρθρίτιδα στα δάχτυλα κάτι που τον δυσκολεύει να παίζει μπουζούκι) και την οικονομική του κατάσταση, ενώ αφορίζεται από την Καθολική Εκκλησία γιατί παντρεύτηκε δεύτερη φορά με ορθόδοξο γάμο (ο αφορισμός ήρθη το 1966).

Ο Μάρκος Βαμβακάρης ξανακαταφέρνει και επιβιώνει αλλά και αποκαθιστά το πρόβλημα υγείας με ιαματικά λουτρά στην Ικαρία. Το 1954 (ξεχασμένος από τους περισσότερους) επισκέφτηκε τη Σύρο όπου έμεινε για ένα έτος και γνωρίζει την αποθέωση από τον κόσμο της Σύρου που δεν τον ξεχνά. Ο Μάρκος έπαιξε και τραγούδησε στην Ταβέρνα του Λιλή, στην Άνω Σύρο για μια εβδομάδα.

Αυτά μέχρι τα τέλη της δεκαετίας του '50, όταν μετά από πρωτοβουλία του Τσιτσάνη, η δισκογραφική εταιρία Columbia αποφασίζει να κυκλοφορήσει παλιά και καινούρια τραγούδια του Βαμβακάρη, τραγουδισμένα από τον ίδιο και από καλλιτέχνες όπως ο Γρηγόρης Μπιθικώτσης, η Καίτη Γκρέι, η Άντζελα Γκρέκα κ.ά. Το 1960 αρχίζει η «δεύτερη καριέρα» του, όπως χαρακτηρίζεται από τον ίδιο.
Το τέλος

Ο Μάρκος Βαμβακάρης πέθανε στις 8 Φεβρουαρίου του 1972 σε ηλικία 66 ετών συνεπεία νεφρικής ανεπάρκειας που δημιούργησε σακχαρώδης διαβήτης. Όπως δήλωσε ο γιος του Μάρκου Βαμβακάρη Δομένικος σε γνωστή τηλεοπτική εκπομπή, για την κηδεία του πατέρα του η οικογένειά του αναγκάστηκε να καταφύγει σε δάνειο προκειμένου να καλύψει τα έξοδά της

phpBB [video]



phpBB [video]
Τα πράγματα είναι ακόμα όπως τα αφήσαμε στο δημοτικό
................... Τάξη εναντίον Τάξης........................

Άβαταρ μέλους
SoMeOnE_7
Δημοσιεύσεις: 5807
Εγγραφή: Σάβ 20 Νοέμ 2010, 17:02
Has thanked: 672 times
Been thanked: 24 times

Re: ΡΕΜΠΕΤΙΚΟ

Δημοσίευση από SoMeOnE_7 » Τετ 22 Αύγ 2012, 23:41

xourexapes έγραψε: Ο Ανέστος τρυφερά γέμιζε "καρφιά" τα χέρια (Όνειρο, Θ. Παπακωνσταντίνου)
;-)

Ελα ρε σε αυτόν αναφερόταν?

Μπράβο δε το ήξερα αυτό. :etsi
Τα πράγματα είναι ακόμα όπως τα αφήσαμε στο δημοτικό
................... Τάξη εναντίον Τάξης........................

xourexapes
Δημοσιεύσεις: 1592
Εγγραφή: Δευ 28 Φεβ 2011, 18:43
Has thanked: 421 times

Re: ΡΕΜΠΕΤΙΚΟ

Δημοσίευση από xourexapes » Τετ 22 Αύγ 2012, 23:45

Ναι. Και όπου καρφιά οι σύριγγες ;-)
Πίσω από σχεδόν κάθε στίχο του Θανάση κρύβεται και μια ολόκληρη ιστορία.
Του ΑΛΚΑΖΑΡ τα κάγκελα είναι για τους λεβέντες

Άβαταρ μέλους
SoMeOnE_7
Δημοσιεύσεις: 5807
Εγγραφή: Σάβ 20 Νοέμ 2010, 17:02
Has thanked: 672 times
Been thanked: 24 times

Re: ΡΕΜΠΕΤΙΚΟ

Δημοσίευση από SoMeOnE_7 » Τετ 22 Αύγ 2012, 23:46

xourexapes έγραψε:Ναι. Και όπου καρφιά οι σύριγγες ;-)
Πίσω από σχεδόν κάθε στίχο του Θανάση κρύβεται και μια ολόκληρη ιστορία.
Εχεις δίκαιο για τους στίχους πραγματικά μια ιστορία...

Καλά ναι τα καρφία αν ξέρεις ότι ο Ανέστος είναι αυτός σε οδηγούν αυτόματα εκεί...
Τα πράγματα είναι ακόμα όπως τα αφήσαμε στο δημοτικό
................... Τάξη εναντίον Τάξης........................

Άβαταρ μέλους
Stanley
Δημοσιεύσεις: 1808
Εγγραφή: Πέμ 09 Δεκ 2010, 15:32
Been thanked: 1 time

Re: ΡΕΜΠΕΤΙΚΟ

Δημοσίευση από Stanley » Τετ 22 Αύγ 2012, 23:50

wraio topic o:t

phpBB [video]


kai auto pou to afierwnw stous orfanous oi alloi na mi to akousoune..

phpBB [video]
"if any of you cry at my funeral, i'll never speak to you again."

Άβαταρ μέλους
SoMeOnE_7
Δημοσιεύσεις: 5807
Εγγραφή: Σάβ 20 Νοέμ 2010, 17:02
Has thanked: 672 times
Been thanked: 24 times

Re: ΡΕΜΠΕΤΙΚΟ

Δημοσίευση από SoMeOnE_7 » Τετ 22 Αύγ 2012, 23:52

Τhanks Stanley :etsi είναι πραγματικά πολύ ωραία μουσική το ρεμπέτικο...

Συνεχίζουμε

Τούτοι μπάτσοι που ήρθαν τώρα

Ηχογραφήθηκε στη Ν. Υόρκη το 1928. Ερμηνυεύει ο Γιαννάκης Ιωαννίδης, μπουζούκι παίζει ο Μανώλης Καραπιπέρης ("Μάνιω, μπουζουξή"). Και οι δύο κατάγονταν από τη Σάμο. Ζεϊμπέκικο.

phpBB [video]
Τα πράγματα είναι ακόμα όπως τα αφήσαμε στο δημοτικό
................... Τάξη εναντίον Τάξης........................

Άβαταρ μέλους
Stanley
Δημοσιεύσεις: 1808
Εγγραφή: Πέμ 09 Δεκ 2010, 15:32
Been thanked: 1 time

Re: ΡΕΜΠΕΤΙΚΟ

Δημοσίευση από Stanley » Τετ 22 Αύγ 2012, 23:58

phpBB [video]


phpBB [video]



wraia adespota rempetika...polloi stixoi itane apla apofthegmata tou laou kai oxi kati sygkekrimeno stixourgika..
fysika kai apo autous tous stixous tous pirane kai metepeita i tetras pou lete me mpati delia marko kai pagioumtzi...

anamenw ton iordani na xtypisei poly dynata sto topic auto..
"if any of you cry at my funeral, i'll never speak to you again."

Απάντηση

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 192 επισκέπτες