ΑΣ ΚΕΡΑΥΝΟΣ ΑΓ. ΠΑΥΛΟΥ | ΝΕΑ

Συζήτηση για ομάδες-αγώνες της Δ' κατηγορίας και των Ερασιτεχνικών Πρωταθλημάτων
d_C
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: Δευ 24 Ιαν 2011, 16:08
Has thanked: 37 times

Re: ΑΣ ΚΕΡΑΥΝΟΣ ΑΓ. ΠΑΥΛΟΥ

Δημοσίευση από d_C » Σάβ 27 Αύγ 2011, 23:33

Ετοιμαστείτε για ωραίες κερκίδες φέτος ... ίδιο ομιλο θα μαστε.... :etsi :etsi

Cadoni
Δημοσιεύσεις: 4526
Εγγραφή: Πέμ 25 Νοέμ 2010, 18:21
Has thanked: 592 times
Been thanked: 43 times

Re: ΑΣ ΚΕΡΑΥΝΟΣ ΑΓ. ΠΑΥΛΟΥ

Δημοσίευση από Cadoni » Κυρ 28 Αύγ 2011, 04:14

d_C έγραψε:Ετοιμαστείτε για ωραίες κερκίδες φέτος ... ίδιο ομιλο θα μαστε.... :etsi :etsi
Δεν πηγαινουμε γηπεδο εμεις.
Τουλαχιστον ακομη.
Αλλα ξερεις εσυ. Τα εχουμε πει και μεσα απο εδω
και περιμενω ενα ΠΜ ακομη. :etsi
Εικόνα

Cadoni
Δημοσιεύσεις: 4526
Εγγραφή: Πέμ 25 Νοέμ 2010, 18:21
Has thanked: 592 times
Been thanked: 43 times

Re: ΑΣ ΚΕΡΑΥΝΟΣ ΑΓ. ΠΑΥΛΟΥ

Δημοσίευση από Cadoni » Κυρ 28 Αύγ 2011, 18:52

Ποδόσφαιρο | Η συγκρότηση του ομίλου
http://www.ultrasalonica.blogspot.com
ultrasalonica@yahoo.gr

Η συγκρότηση του ομίλου
Β' Ερασιτεχνική κατηγορία
3ος όμιλος

01. ΑΕ Ελπίδας Τούμπας
02. ΑΕ Καλλιθέας Παν. Φανερωμένη
03. ΑΕ Μαρτίου
04. ΑΕ Ποντίων
05. ΑΕ Χαριλάου Άγιος Ελευθέριος
06. Άγιος Δημήτριος
07. Αισχύλος Θεσσαλονίκης
08. Αριστοτέλειο Κολλέγιο
09. Κεραυνός Αγίου Παύλου
10. Μ. Αλέξανδρος Θεσσαλονίκης
11. Πέρα
12. Πήγασος
13. Προοδευτική Τούμπας
14. Χελιδόνια

Ευχόμαστε στην ομάδα μία καλή ποδοσφαιρική χρονιά, γεμάτη νίκες και γκολ!
Εικόνα

Cadoni
Δημοσιεύσεις: 4526
Εγγραφή: Πέμ 25 Νοέμ 2010, 18:21
Has thanked: 592 times
Been thanked: 43 times

Re: ΑΣ ΚΕΡΑΥΝΟΣ ΑΓ. ΠΑΥΛΟΥ

Δημοσίευση από Cadoni » Τρί 30 Αύγ 2011, 01:04

Ποδόσφαιρο | Η κλήρωση του ομίλου
www.ultrasalonica.blogspot.com
ultrasalonica@yahoo.gr

Εικόνα

Η κλήρωση του ομίλου
Β' Ερασιτεχνική
3ος όμιλος

1η αγωνιστική
Κεραυνός Αγίου Παύλου - Χελιδόνια

2η αγωνιστική
Πήγασος - Κεραυνός Αγίου Παύλου

3η αγωνιστική
Μ. Αλέξανδρος Θεσσαλονίκης - Κεραυνός Αγίου Παύλου

4η αγωνιστική
Κεραυνός Αγίου Παύλου - Προοδευτική Τούμπας

5η αγωνιστική
ΑΕ Χαριλάου Αγ. Ελευθέριος - Κεραυνός Αγίου Παύλου

6η αγωνιστική
Κεραυνός Αγίου Παύλου - Αισχύλος Θεσ/νικης

7η αγωνιστική
Πέρα - Κεραυνός Αγίου Παύλου

8η αγωνιστική
Κεραυνός Αγίου Παύλου - Άγιος Δημήτριος

9η αγωνιστική
Κεραυνός Αγίου Παύλου - ΑΕ Ποντίων

10η αγωνιστική
ΑΕ Ελπίδας Τούμπας - Κεραυνός Αγίου Παύλου

11η αγωνιστική
Κεραυνός Αγίου Παύλου - Αριστοτέλειο Κολλέγιο

12η αγωνιστική
ΑΕ Καλλιθέας Παν. Φανερωμένη - Κεραυνός Αγίου Παύλου

13η αγωνιστική
Κεραυνός Αγίου Παύλου - ΑΕ Μαρτίου
Εικόνα

Cadoni
Δημοσιεύσεις: 4526
Εγγραφή: Πέμ 25 Νοέμ 2010, 18:21
Has thanked: 592 times
Been thanked: 43 times

Re: ΑΣ ΚΕΡΑΥΝΟΣ ΑΓ. ΠΑΥΛΟΥ

Δημοσίευση από Cadoni » Πέμ 01 Σεπ 2011, 02:30

Μπάσκετ | Κύπελλο 2011 - 2012
http://www.ultrasalonica.blogspot.com

Κύπελλο 2011 - 2012
Τμήμα Μπάσκετ
Αντρικό

Προκριματική φάση
Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2011

Κεραυνός Αγίου Παύλου - Κεραυνός Ωραιοκάστρου

Πιθανότατα ο αγώνας θα διεξαχθεί στο κλειστό του Αγίου Παύλου.
Για οποιαδήποτε απορία: ultrasalonica@yahoo.gr
Εικόνα

Cadoni
Δημοσιεύσεις: 4526
Εγγραφή: Πέμ 25 Νοέμ 2010, 18:21
Has thanked: 592 times
Been thanked: 43 times

Re: ΑΣ ΚΕΡΑΥΝΟΣ ΑΓ. ΠΑΥΛΟΥ

Δημοσίευση από Cadoni » Παρ 02 Σεπ 2011, 23:14

Cadoni έγραψε:Μπάσκετ | Κύπελλο 2011 - 2012
http://www.ultrasalonica.blogspot.com

Κύπελλο 2011 - 2012
Τμήμα Μπάσκετ
Αντρικό

Προκριματική φάση
Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2011

Κεραυνός Αγίου Παύλου - Κεραυνός Ωραιοκάστρου

Πιθανότατα ο αγώνας θα διεξαχθεί στο κλειστό του Αγίου Παύλου.
Για οποιαδήποτε απορία: ultrasalonica@yahoo.gr
Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2011
Γήπεδο Αγίου Παύλου
Ώρα: 21:30
Εικόνα

Cadoni
Δημοσιεύσεις: 4526
Εγγραφή: Πέμ 25 Νοέμ 2010, 18:21
Has thanked: 592 times
Been thanked: 43 times

Re: ΑΣ ΚΕΡΑΥΝΟΣ ΑΓ. ΠΑΥΛΟΥ

Δημοσίευση από Cadoni » Τετ 07 Σεπ 2011, 17:17

Κύπελλο Ερασιτεχνών | 1η αγωνιστική

Κύπελλο Ερασιτεχνών / Ποδόσφαιρο
1η αγωνιστική


Κυριακή 11 Σεπτεμβρίου 2011

Αισχύλος Ωραιοκάστρου - Κεραυνός Αγίου Παύλου

Γήπεδο: Ωραιοκάστρου
Ώρα έναρξης αγώνα: 17:00
Εικόνα

d_C
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: Δευ 24 Ιαν 2011, 16:08
Has thanked: 37 times

Re: ΑΣ ΚΕΡΑΥΝΟΣ ΑΓ. ΠΑΥΛΟΥ

Δημοσίευση από d_C » Τετ 07 Σεπ 2011, 23:21

ΑΝ ΓΙΝΟΥΝ ΤΕΛΙΚΑ ΤΑ ΜΑΤΣ !!!

Cadoni
Δημοσιεύσεις: 4526
Εγγραφή: Πέμ 25 Νοέμ 2010, 18:21
Has thanked: 592 times
Been thanked: 43 times

Re: ΑΣ ΚΕΡΑΥΝΟΣ ΑΓ. ΠΑΥΛΟΥ

Δημοσίευση από Cadoni » Πέμ 08 Σεπ 2011, 00:15

d_C έγραψε:ΑΝ ΓΙΝΟΥΝ ΤΕΛΙΚΑ ΤΑ ΜΑΤΣ !!!
Ειναι και αυτο. Για τα λεφτα τα κανουν ολα τα αρχιδια.
Εικόνα

Cadoni
Δημοσιεύσεις: 4526
Εγγραφή: Πέμ 25 Νοέμ 2010, 18:21
Has thanked: 592 times
Been thanked: 43 times

Re: ΑΣ ΚΕΡΑΥΝΟΣ ΑΓ. ΠΑΥΛΟΥ

Δημοσίευση από Cadoni » Τετ 14 Σεπ 2011, 19:44

Τα καλντερίμια της αντίστασης
(η κοινωνική ιστορία της Άνω πόλης στη Θεσσαλονίκη)

Η περιοχή της Άνω Πόλης στη Θεσσαλονίκη, δεν αποτέλεσε ποτέ το πεδίο μιας τοπικής δράσης, βάσει οργανωμένου μακροχρόνιου σχεδίου. Όσα πολιτικά, κοινωνικά σχήματα και κινήματα έδρασαν σ' αυτήν, εκμεταλλεύτηκαν αρχικά την πολεοδομική της ιδιαιτερότητα, η οποία είναι βασισμένη πάνω στις ανάγκες και τις επιθυμίες των κατοίκων της και δημιουργημένη από τους ίδιους. Τα στενά, ανηφορικά, πολλές φορές αδιέξοδα και χωρίς ευθείες, καλντερίμια σε συνδυασμό με τους ψηλούς τοίχους των σπιτιών και τα δέντρα, δημιουργούσαν ευχάριστες κλιματικές συνθήκες αναλόγως με την εποχή, και απέτρεπαν την ανάπτυξη εντός της εχθρικών ως προς τους κατοίκους της στρατιωτικών, μηχανοκίνητων και ιππήλατων δυνάμεων. Έτσι αποτέλεσε ιδανική επιλογή, για τα κινήματα αντίστασης που αναπτύχθηκαν στη Θεσσαλονίκη ενάντια στα εκάστοτε εξουσιαστικά καθεστώτα, που κατείχαν την πόλη. Παράλληλα όμως, αναπτύχθηκε και μία έντονα συνεκτική κοινότητα, που λειτούργησε καταλυτικά σε πολλές φάσεις της ιστορίας της άσχετα από την πολεοδομική της διαμόρφωση. Σε περιόδους που οι κάτοικοι της Θεσσαλονίκης φαίνεται να απολαμβάνουν τον ύπνο τους σε κοινωνικά θέματα που συνταράσσουν την πόλη, η περιοχή της Άνω Πόλης είναι από τις λίγες που συλλέγει, καλά κρυμμένες στα σοκάκια της, κινήσεις αντίστασης και ανατροπής στα σχέδια των τοπικών αρχών.

Ζωντανό κομμάτι της Θεσσαλονίκης από την ίδρυση της πόλης, αποτέλεσε τόπο κατοικίας για διαφορετικά ταξικά στρώματα ανά τις περιόδους της ιστορίας της. Κατά τη Βυζαντινή αυτοκρατορία, έχοντας προνομιακή θέση βρισκόμενη γύρω από τα στρατιωτικά και πολιτικά αρχηγεία της πόλης (μιας και είναι χτισμένη στο ψηλότερο σημείο της), κατοικήθηκε από τους αξιωματούχους του κράτους, ευγενείς καθώς και στρατιωτικούς.

Το 1342 η Άνω Πόλη υπήρξε ο χώρος, στον οποίο διαδραματίστηκαν οι μάχες ανάμεσα στους στρατιωτικούς και τους εξοργισμένους Ζηλωτές, με την τελική κατάληψη και κατάσχεση από τους τελευταίους των αρχοντικών τους καθώς και του πύργου του Τριγωνίου, όπου έδρευαν οι τοπικοί άρχοντες και οι εντεταλμένοι του Βυζαντίου. Η κομμούνα των Ζηλωτών εδραιώνεται στη συνέχεια και στην υπόλοιπη πόλη, με τη μορφή της "λαϊκής άμεσης δημοκρατίας", ανεξάρτητη από το υπόλοιπο Βυζάντιο. Οι περιουσίες των πάμπλουτων αρχόντων λεηλατούνται από τους εξαθλιωμένους, λόγω της πείνας και καταπίεσης, κατοίκους και ό,τι σώζεται μοιράζεται στο λαό. Καταργούνται όλοι οι νόμοι και οι φόροι που είχαν επιβληθεί από τον αυτοκράτορα και αποφασίζονται από κοινού κανόνες λειτουργίας της κοινωνίας, κατάργηση της ατομικής ιδιοκτησίας και των προνομιακών τάξεων και εφαρμογή της κοινής κατοχής όλων των αγαθών, καθώς και δήμευση της περιουσίας των ευγενών και της Εκκλησίας. Ένα αρχικά συντεχνιακό κίνημα, χωρίς τη μορφή κόμματος- αυτό των Ζηλωτών- και ολόκληρος ο λαός της πόλης, καθώς και οι αγρότες των γύρω περιοχών (για 7 χρόνια μέχρι την άλωση της πόλης από τον Κατακουζηνό το 1349), δίδαξαν με τον καλύτερο τρόπο πως μπορεί να υπάρξει μια πόλη χωρίς άρχοντες.

Στη διάρκεια της Οθωμανικής κατοχής της κατοικήθηκε από μουσουλμάνους κυρίως, αλλά και χριστιανούς, αναπτύσσοντας μεταξύ τους στενούς κοινοτικούς δεσμούς, ξεπερνώντας θρησκευτικές προκαταλήψεις. Στα μέσα του 16ου αι., ο εβραϊκός πληθυσμός (έχοντας εγκατασταθεί στην πόλη πριν μισό αιώνα λόγω της θρησκευτικής ελευθερίας που επικρατούσε σ' αυτήν σε αντίθεση με τη χριστιανοκρατούμενη Ευρώπη) αρχίζει να οργανώνεται σε αυτόνομες ομάδες με κοινό συντονισμό ("Καχάλ") και γύρω στα 1680 οργανώνονται όλες μαζί, σε ενιαία κοινοτική βάση.

Η Άνω Πόλη γλυτώνει και από τις δύο πυρκαγιές, το 1890 και το 1917, που καίνε όλη την υπόλοιπη πόλη και καταφέρνει έτσι, να διατηρήσει την αρχική της μορφή αποφεύγοντας κάθε κρατική πολεοδομική παρέμβαση. Τα σπίτια της Άνω Πόλης φιλοξενούν πολλούς άστεγους, θύματα της πυρκαγιάς του 1917, κυρίως μουσουλμάνους, οι οποίοι και οργανώνουν μόνοι τους την αλληλοβοήθεια και περίθαλψη χωρίς καμία παρέμβαση και υποστήριξη (οικονομική, στρατιωτική, οργανωτική) του κράτους, του Δήμου Θεσσαλονίκης και των στρατιωτικών δυνάμεων.

Λόγω του ελληνικού επεκτατισμού και της ήττας του ελληνικού στρατού στη Σμύρνη το 1922, χιλιάδες πρόσφυγες από τη Μικρά Ασία έρχονται στη Θεσσαλονίκη και κατοικούν τα «τουρκόσπιτα» της Άνω Πόλης, τα οποία έχουν μείνει άδεια από τους προηγούμενους μουσουλμάνους κατοίκους τους, που ανταλλάσσονται με τους χριστιανούς. Η Άνω Πόλη διατηρεί τα στοιχεία μιας κοινότητας σφιχτά δεμένης, όπως λειτουργούσε και πριν. Αποκτά όμως σε μεγαλύτερο βαθμό και ταξική φυσιογνωμία, μιας και οι νέοι πρόσφυγες αποτελούν το πιο φθηνό εργατικό δυναμικό της Θεσσαλονίκης.

Για τα επόμενα χρόνια η Άνω Πόλη θα αποτελέσει μία ελεύθερη περιοχή, απαλλαγμένη από τον στενό έλεγχο των κατασταλτικών αρχών. Στα καφενεία της πλατείας κουλέ-καφέ βρίσκανε καταφύγιο οι αντικαθεστωτικοί και άκουγαν όλοι μαζί ξένους ραδιοφωνικούς σταθμούς, όταν οι ελληνικοί ελέγχονταν από το κράτος στη δικτατορία του Ι.Μεταξά. Στην περίοδο της κατοχής από τα Ναζιστικά στρατεύματα απέδειξε ότι αποτελούσε, πέρα από το πλεονέκτημα της πολεοδομικής της ιδιαιτερότητας, την περιοχή με την εντονότερη αίσθηση γειτονίας και κοινότητας, λόγω της αλληλεγγύης, της αλληλοκάλυψης και των δυνατών συνεκτικών δεσμών μεταξύ των κατοίκων της. Πολλά σπίτια και ταβέρνες μετατράπηκαν σε κρυψώνες επικηρυγμένων, με το χτίσιμο μέσα σ' αυτά κατάλληλων καταφυγίων και καταπακτών. Το μοναδικό παράνομο τυπογραφείο μεταφέρονταν από σπίτι σε σπίτι της Άνω Πόλης, ενώ αρκετά άλλα σπίτια αποτέλεσαν ολόκληρες γιάφκες όπλων, με κίνδυνο πάντα για την ζωή, όχι μόνο των ενοίκων, αλλά και της γειτονιάς. Μαρτυρίες μιλούν επίσης και για την ύπαρξη λαϊκού δικαστηρίου, με αφορμή συλλήψεις Ελλήνων καταδοτών. Η κατοχή της Άνω Πόλης από τους Έλληνες ταγματασφαλίτες και τους Γερμανούς Ναζί τερματίζεται κάποιες μέρες πριν από την υπόλοιπη Θεσσαλονίκη και ενώ στην Εγνατία τα τανκ περιπολούν με τις κάνες στραμμένες προς το ψηλότερο σημείο της πόλης, στην Άνω Πόλη γίνονται μεθυστικές διαδηλώσεις με χιλιάδες πανηγυρικούς πυροβολισμούς. Στον εμφύλιο πόλεμο που ακολουθεί, γίνεται μαζί με άλλες γειτονιές, όπου έμεναν μέλη του ΕΑΜ και άλλοι προοδευτικοί άνθρωποι (Τούμπα, Ευαγγελίστρια, Νεάπολη), πεδίο ένοπλων τρομοκρατικών επιθέσεων σε καθημερινή βάση, από φιλοβασιλικούς, χίτες, εθνοφύλακες, και δεξιούς.

Στα χρόνια που ακολουθούν, στο σύνολό της η πόλη αντιμετωπίζει την εφαρμογή, με την μεγαλύτερη σκληρότητα, όλων των κατασταλτικών νόμων της κεντρικής εξουσίας, ζει πιο έντονα τις πολιτικές συγκρούσεις, τις παρακρατικές δολοφονίες και τις κρατικές επιθέσεις. Ο πληθυσμός της Θεσσαλονίκης, έχοντας βιώσει όλες αυτές τις καταστάσεις, παράλληλα με μία οργανωμένη επιχείρηση αναβίωσης του σκοτεινού βυζαντινού παρελθόντος της, μαθαίνει να ζει συντηρητικά, με ψαλιδισμένα τα όνειρα του για μια καλύτερη ζωή και κρυμμένες τις πολιτικές του πεποιθήσεις, κάτω από τα νεοελληνικά ιδανικά του "σπίτι, δουλειά, σπουδές, οικογένεια"
Παρόλο που τις τελευταίες δεκαετίες η Άνω Πόλη έπεσε και αυτή θύμα της οικοδομικής ανάπλασης, με αγώνες όμως των κατοίκων της ενάντια σε αυτήν, όπως στην περίπτωση της αποτροπής της προσπάθειας του Δήμου Θεσσαλονίκης για το γκρέμισμα των "καστρόπληκτων σπιτιών", βρήκαν σε αυτήν πρόσφορο έδαφος διάφορες προσπάθειες με πολιτικό περιεχόμενο. Στην πλατεία του Κουλέ-Καφέ και στο Τσινάρι αντίστοιχα, λειτούργησαν με σημαντική προσφορά στην περιοχή και σε άμεση πολλές φορές σύγκρουση με τις δημοτικές αρχές, οι αντιεξουσιαστικές καταλήψεις της "Villa Βαρβάρα" (1994-1998) και της "Μαύρης Γάτας" (1999-2004).

Σήμερα στην Άνω Πόλη κατοικούν, εκτός από τους ηλικιωμένους εναπομείναντες πρόσφυγες (στις παλιές τους μονοκατοικίες) και νεότεροι κάτοικοι, από τους οποίους λίγοι μένουν σε νεόκτιστες πολυτελείς βίλες και οι περισσότεροι σε νέου τύπου αστικές οικοδομές. Η διατηρητέα όμως ακόμα αίσθηση της γειτονιάς, συντηρεί τις κατάλληλες συνθήκες για μία αποκεντρωμένου τύπου δράση με κοινοτιστικά χαρακτηριστικά.

Χρήστος Γαργάρας

USP
Εικόνα

Απάντηση

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες